  • Data: 2013-01-15 13:17:42
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ergie napisał:
    > Klient kupuje to co ma do wyboru. Bardzo często kupuje po prostu to co
    > jest np. jeden jedyny model młotka 200g. Załóżmy, że sprzedawca ma
    > cztery młotki w tym jeden tandetny to w interesie wszystkich jest by
    > tego tandetnego nie miał. Wtedy klient kupi inny i będzie zadowolony, a
    > sprzedawca nie będzie miał zwrotu.

    Klient nie będzie zadowolony. Potrzebuję młotka 500 g do wbicia
    dziesięciu gwoździ. Jestem trzysta kilometrów od domu, teraz tylko te
    dziesięć gwoździ muszę wbić. Hi-tech młotek w domu mam. Ja chcę
    ostatniego badziewia którym wbiję te dziesięć gwoździ, może jeszcze
    następne dwadzieścia - i jak się rozpadnie to bez żalu na złom oddam.
    Nie chcę hi-ceny za kolejny hi-tech młotek płacić, ja już taki mam!

    Oferta rynku (niekoniecznie każdego sprzedawcy) musi być pełna - od
    narzędzi dla zawodowców pracujących nimi po osiem godzin pięć dni w
    tygodniu po narzędzia do prac interwencyjnych po których bez żalu można
    narzędzie wyrzucić...

    --
    Darek