  • Data: 2013-01-15 21:39:19
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ergie napisał:
    > A co najważniejsze młotek nawet używany po 8 godzin dziennie non stop
    > może się rozklepać - to jest naturalne zużycie i nie podlega gwarancji,
    > ale nie ma prawa odpryskiwać, ani nie ma prawa złamać się trzonek.

    Dokładnie tak samo jak ma prawo się rozklepać tak ma prawo się obruszać
    na trzonku czy mają prawo pojawić się wzdłużne pęknięcia trzonka.
    Wówczas narzędzie podlega regeneracji (oszlifowaniu rozklepanej części,
    ponownym osadzeniu na starym lub nowym trzonku) albo po prostu - jak
    miało znaczek China Export - wywaleniu na złom i zastąpieniu nowym. I
    kupując badziewie do pracy jednorazowej doskonale wiem że szybko zacznie
    wykazywać objawy zużycia - ale jest to dla mnie bardziej opłacalne jak
    kupowanie narzędzia droższego. Nie zawsze lepsze oznacza lepsze.

    --
    Darek