  • Data: 2013-01-22 16:01:46
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kdm4h9$86e$...@n...task.gda.pl...

    > Chyba gdzies tam na poczatku dyskusji o tym pisalem. Jednak na co sie nie
    > powolasz skladajac reklamacje to i tak nie ma znaczenia.

    Ok, poddaję się. Jeśli dla Ciebie jako sprzedawcy nie ma znaczenia czy Ty
    masz problem czy producent/dostawca/importer to nie mamy o czym dyskutować.
    Dla mnie jako dla klienta jest różnica, a najwyraźniej dla innych
    sprzedawców też bo jak mogą utrudniają składanie reklamacji z tytułu
    niezgodności towaru z umową tylko zachęcają do kierowania roszczeń
    bezpośrednio do producenta.

    Dziękuję za dyskusję.
    Pozdrawiam
    Ergie