  • Data: 2019-12-03 17:05:44
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2019 07:49:44 -0800 (PST), Lisciasty

    > Po pipidówach grasują sprzedawczyki Columbusa, Fotona i innych
    > molochów, wciskają ludziom instalacje nawet po 7 tys/kW. Widać
    > jakoś to działa, skoro ciągle szukają nowych sprzedawczyków i oferują
    > 8-9 tys. miesięcznie pensji ;)

    Aha, czyli "warszafka" źle, pipidówki też źle. To gdzie tych dobrych cen
    szukać -- tylko na ślunzku?

    > Jak widzę instalacje w okolicy to jest pół na pół.
    > Albo spieprzone, albo ładne.

    Czyli wszystkie spieprzone? ;P

    > Ze 20kW na blok chyba, nie wiem ile sumarycznie chcieli tych bloków.
    > I to wspólnota, a nie spółdzielnia, machnęło mi się.
    > Ale że jest jakiś znajomy królika to wykluczyć nie mogę :>

    No to dodawajże takie szczegóły. :P Bo przy jednej instalacji 20kWp to
    spokojnie można zjechać do 4k (nie wspomnę co jeśli jest to opcja rozwojowa
    na więcej) nawet w Wawie, a Ty się dziwisz że Cię za 5k odwalili.

    > A cena za samochód 30 tys to mało a 60 tys to dużo? Przy czym
    > nieważne jaki to samochód, a w obu przypadkach może być inny? :>
    > Podawanie kwot wyrwanych z kontekstu, nie znając realiów dachu
    > i sprzętu jest kompletnie bez sensu.

    No ale sam wyżej taką technikę przyjąłeś -- podałeś cenę za niewiadomo jaki
    sprzęt, niewiadomo jakiej wielkości i wykazałeś jako regułę. Znaczy
    wielkość już wiadomo jaka była -- 2x większa niż tutaj dyskutujemy.

    --
    Pozdor
    Myjk