    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    Date: Wed, 25 Mar 2015 08:20:47 +0100
    <b...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 11:00:17 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > Tak. Takich juz praktycznie nie zobaczysz bo sa niewygodne :-)

    Pitolenie. Przerabiałem ten temat na swoim przykładzie. Miałem wszystkie
    szafki górne otwierane do góry. Jestem słusznego wzrostu i powiem tyle,
    "gó..cio to warte". Ani to wygodne, ani użyteczne jak Ci drzwiczki w
    pozycji otwartej lądują na wysokości oczu. W kuchni w kolejnym domu
    zrobiłem wszystko na górze otwierane standardowo.

    Inna sprawa dół, cargo jest wygodne, narożnych karuzel nie robiliśmy, bo to
    strata miejsca. Wysuwany kosz jak najbardziej oki.

    Co innego, że różni ludzie potrzebują różnych kuchni. Mam znajomych, co
    zrobili całą kuchnię śnieżno biało i blat czarny kamień. Wszystko systemowo
    za chore pieniądze. Efekt estetyczny łaaał, ale robili to właśnie dla
    efektu, bo na codzień ograniczają się w tej kuchni do odgrzania pizzy i
    włączenia ekspresu:)

    --
    scruffty