    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Date: Fri, 2 Mar 2012 20:43:49 +0100

    >Firma budowlana nie jest po to by cokolwiek budować tylko po to by zarabiać
    >pieniądze dla swoich właścicieli, a jeśli przy okazji coś zbuduje to jest
    >to tylko i wyłącznie zasługa nadzoru.

    Oczywiście ...

    Ja uważam że jest mnóstwo domów których właściciele myślą ze mają dobrze
    wybudowany dom.
    To dotyczy domów od developerów jak i prywatnych inwestorów ...

    Uważam nawet że w przypadku indywidualnych inwestorów jest najgorzej. W
    większości są to ludzie którzy zupełnie na tym się nie znają. Szukają tanich
    wykonawców a wykonawcy jako że wiedzą że są anonimowi i że klient i tak
    zapłaci zupełnie się nie starają i robią jak najszybciej byle by jak
    najszybciej iśc do nowego klienta i go skroić.
    Zamiast wykonac dobrze 2 domy powiedzmy w skali roku robią 3-4 byle jak
    byle jak najwięcej zarobić.
    Chętnych na dobre "oferty" jest sporo i "fachowcy" to wykorzystują ...
    Dużo nie sprawdza kwalifikacji "fachowców" , nie chce faktury i itd ...

    Później mamy piękne domy które są fuszerką ...

    Nawet "sprawdzenie" fachowcy często okazują się partaczami. Są to osoby
    którym ktoś "szuka klientów" i ma z tego profity.

    Sam czasami oglądam sobie budowy innych ludzi i szczerze mówiąc 99% budów
    było by tu zakwalifikowane jako źle budowane. Standardowo ocieplenie tylko
    co końca "cegły" (bo po co wyżej jak tam będzie podbitka) , nieocieplone z
    żadnej strony murłaty , nieocieplone szczyty i itd ...