  • Data: 2012-03-03 21:10:48
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >płytki terz trzeba umieć układać i w jeden dzień się tego nie opanuje,
    >nic tylko robić.

    Etam ...

    Ja widziałem jak fachowiec kładł płytki. Obejrzałem sobie filmik z leroya i
    sam położyłem płytki (20m2) na tarasie.
    Na wiosnę położe jeszcze na ścianach w garażu i kotłowni ...

    Naprawdę obecnie mnóstwo prac za którą fachowcy żądają horendalne stawki
    jest naprawdę łatwa ...
    Obecnie jest mnóstwo narzędzi i sporo elementów ułatwiających pracę.
    Gotowe wylewki , specjalne materiały , narzędzia.

    Całą wykończeniówkę mojego domu robiłem sam z teściem.

    >Tak więc kolego uczyćsię i brać do roboty jak się nie podoba.

    Myślisz że ci fachowcy jakieś specjalne szkoły kończyli ? Mają na to jakieś
    papiery ?
    Bardzo często coś zrobili raz (położyli kafelki , pomalowali , położyli
    tapety) i komuś zrobili to za kasę i stwierdzili że potrafią to robić i
    zaczęli robić ludziom ...

    >A teściowa widać inaczej oceniła robotę bo za nią zapłaciła.

    Wiesz co , większość odbiera "oczami". Jak robi "fachowiec" to napewno jest
    fachowo bo przecież dużo zapłacili ...
    Mało kto odbiera kafelki z poziomicą , opukuje czy dobrze przyklejone ,
    sprawdza szerokości fug i wiele innych ...
    Mnóstwo kafelek jest krzywo przyklejono , a jak ktoś spyta się fachowca , to
    to wina kleju , płytek i czego tam jeszcze ...