  • Data: 2016-01-13 14:56:04
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 13:02:51 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Bez znaczenia. Blacha, deska, folia - cokolwiek bys >tam nie wstawil to na tym
    elemencie bedzie sie >wykraplac woda. Chodzi o roznice temperatur w tym
    > miejscu, a nie rodzaj materialu.
    Jak ze ślepym o kolorach. Na dechach(w ogrzewanym pomieszczeniu zapewne) pokazałeś
    ładne fotki grzyba, ja twierdzę że na blasze w nieogrzewanym garażu takiego grzyba
    nie wychodujesz
    > A mimo wszystko wystepuje tam punkt rosy. Patrz post >autora tego watku:
    > "apewne ja jak i wielu z Was ma problem z wodą, >która gromadzi się pod blachą
    (dachem) garażu blaszanego a następnie się skrapla na dół."
    Tylko że warstwa wełny izoluje i różnica temperatur będzie dużo mniejsza albo wcale
    jej praktycznie nie będzie.
    > Wedlug Ciebie wystarczy te wode zakryc welna i po >problemie - no tak to wyglada
    patrzac na to co >piszesz :-)
    Bo wełna jakby nie patrzeć spowoduje że ta róznica temperatur będzie mniejsza albo
    wcale.
    Przypominam- garaż NIEOGRZEWANY