  • Data: 2023-06-23 22:43:01
    Temat: Re: Gaz tanieje.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 23 czerwca 2023 o 20:42:27 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    W artykule napisali ze to nie jest koniec spadku ceny gazu. Przy takiej cenie
    fotowoltaika z duzem wkładem finansowym na starcie przestaje być atrakcyjna cenowo.
    Wygląda na to ze ci co się nie dali wrobić w fotowoltaike najlepiej na fotowoltaice
    wyjda. Bo to dzięki dużej ilości instalacji fotowoltaicznych spadło zapotrzebowanie
    na gaz jako nośnik ciepła. Duża podaż i malejący popyt musza doprowadzać do spadku
    cen. A to dopiero początek spadku ceny. Po wojnie rosja będzie potrzebowała ogromnych
    ilości pieniędzy. I będzie je mogła pozyskać sprzedający tanio surowce, w tym gaz.

> [...]
    > PV wystarczy 25tys i po 8 latach masz zwrot a następne 10 lat masz za
    > darmo, co przy gazie i kupnie prądu, jest jednak zależne od ceny i ona
    > nie spadnie :]...ale sumując 10 lat płacenia za gaz i za prąd, to daje
    > 34750 czyli spokojnie wystarczy na nowe panele i kilka wakacji :)
    >
    > Jak spojrzeć to zawsze masz kołek w dupę, tylko dlatego że jesteś
    > upośledzony bo NIGDZIE i NIGDY nie zakładasz, że energię możesz
    > produkować sam i nie obchodzi cie jej cena, czego dowodem są twoje
    > akumulatorki i klęczenie przed gniazdkiem jak cena spadnie :)
    Wszystko wskazuje swiat jeszcze się nie kończy. To ze do tej pory komus sie udało
    znaczy tyle ze bez reklamy niektórych akcji nie da się przeprowadzić. Czy ci co
    zarobili na Amber gold mogli by zarobić gdyby nie reklama plus całkiem duża liczba
    ludzi ktorzy zarobili? Każde oszustwo jest zbiezne z rejsem Batorym. Na początku
    szerokie horyzonty. Potem bujanie gości. A na końcu rzygać się chce i wysiasc nie
    można. Teraz zazębiły się szerokie horyzonty z bujaniem gośći. Będzie i etap z
    rzyganiem. Kopalnie państwowe, elektrownie państwowe, sieci przesyłowe państwowe itd.
    Tylko ktos z wrzodem wielkie i małej pomarańczy na mózgu może sobie wymyslic ze
    państwo da sobie odebrać pewne źródło dochodu. Tam odebrać. Dobrowolnie oddać.