  • Data: 2012-04-01 13:27:09
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > Co jest cwaniackiego w handlu? Handel polega na sprzedawaniu,
    > niczego nieuczciwego nie widzę w dziąłniu tego handlowca.

    Widzę że trafiłem w mientkie, nic dziwnego że nic dziwnego nie widzisz, ale
    skoro się domagasz to ci to wytłumaczę, więc:
    obecnie handel i budownictwo to branże obsadzone głównie przez złodziei
    cwaniaczków (wiadomo o kogo chodzi), oczywiście że nie wszyscy, ale ci
    uczciwi to wyjątki które wszędzie się zdarzają, cwaniactwo to złodziejstwo,
    polega na okradaniu innych, czyli dorabianiu się na pasożytowaniu na innych
    a nie na własnej pracy, oczywiście że nic złego nie ma w handlu i
    budownictwie, ale w złodziejskim handlu i budownictwie owszem!
    Kolejnym przekrętem owych cwaniaczków jest ustanowienie wysokiej ulgo
    podatkowej na owe branże, czyli handel i budownictwo są opodatkowane jedynie
    3,5% podczas gdy normalny człowiek płaci 20% podatku, więc cwaniaczki nie
    dość że prawie nie płacą podatków to jeszcze im mało i życzą sobie
    kolosalnych marży za nic nie robienie.
    Chciałeś to wytłumaczyłem, zadowolony?

    > ciekawe czy będzie miała gwarancję producenta :)

    Ta pompa ciepła za 2,5kzł:
    http://allegro.pl/pompa-ciepla-wymiennik-zasobnik-bu
    derus-300l-tanio-i2229121352.html
    na pewno będzie miała przynajmniej 2 letnią gwarancję, więc spokojnie
    wystarczy!
    Natomiast po głębszym zastanowieniu to znalazłem zwykły 200L bojler grzany
    grzałką i C.O.:
    http://allegro.pl/bojler-wymiennik-200-l-dwuplaszczo
    wy-super-cena-i2218060823.html
    za 1000zł, więc za różnicę w cenie między proponowaną przez cwaniaczka pompą
    ciepła, może sobie normalnie przez 3 lata grzać tą wodę, a jak za trzy lata
    dorobi się C.O to je do bojlerka podłączy, chyba nic lepszego sie da się
    znaleźć!