  • Data: 2012-09-22 00:11:05
    Temat: Re: Gazowe CO przy braku wody
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertP." napisał w wiadomości grup

    > Standardowe rozwiązanie w irlandzkim budownictwie. Zbiornik gdzieś na
    > strychu, podejrzewam, że napełniany podobie jak spłuczka w kiblu, a dalej
    > leci już grawitacyjnie.

    Tak mi się właśnie wydawało, że wyspiarze mają podobne rozwiązanie.

    > Tylko jak go napełniać jak nie ma wody?

    A to już najmniejszy problem. Wodę sobie może skądś przywozić tak jak teraz
    w beczce. Do tego jakaś małą pompka i wąż ogrodowy by tę wodę dostarczyć na
    piętro do zbiornika. Ja np. do wypompowywania wody w trakcie budowy używałem
    pompki montowanej na wiertarkę. Pompka ta miała dwa szybkozłącza pasujące do
    złączek na wężach ogrodowych.

    Pozdrawiam
    Ergie