  • Data: 2009-02-18 12:34:11
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a...@g...com napisał:

    > A jakie okna dachowe ? Za veluxy / fakro w rozmiarze 78x140 place 940
    > pln razem z kolnierzem. Czyli za 6 szt. 5,6k pln - to juz masz prawie
    > 2k pln w plecy ;)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    To masz zarąbiste ceny, tylko za jakie ona, i czy tyle samo płacisz za
    łazienkowe (ja mam 2 - łazienka i pralnia - a co mam pralnię na
    poddaszu)wszystkie 78x140? Jeśli tak to rzeczywiście się sfrajerzyłem.
    Bo porównanie okno - okno jest bez sensu :). Jak klient mnie pyta ile
    kosztuje coś tam ja odpowiadam: Proszę pana, ile kosztuje samochód ?

    pozdrawiam z życzeniem dalszych obniżek cen :)
    rafał