  • Data: 2009-02-18 12:58:11
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 13:34, "rrr." <d...@w...or> wrote:

    > To masz zarąbiste ceny, tylko za jakie ona, i czy tyle samo płacisz za
    > łazienkowe (ja mam 2 - łazienka i pralnia - a co mam pralnię na
    > poddaszu)wszystkie 78x140? Jeśli tak to rzeczywiście się sfrajerzyłem.

    Kupuje tutaj:
    http://allegro.pl/item548806104_najtaniej_fakro_fts_
    78_x_140_kolnierz.html

    Wysylka 8szt - 202 pln, czyli ostatecznie wychodzi 7722 pln / 8 = 965
    pln / szt. Aczkolwiek byc moze u Ciebie jest wersja z nawiewnikiem -
    dla Fakro to jest FTS-V, tutaj w cenie:

    http://allegro.pl/item548803694_najtaniej_fakro_fts_
    v_78_x_140_kolnierz.html

    1010 pln

    Mi zalezy na FTS bez nawiewnikow (wentylacja mechaniczna ;)

    Veluxy chodza po 960:

    http://allegro.pl/item553899052_najtaniej_velux_gzl_
    78x140_kolnierz.html

    (tutaj nie ma wersji z lub bez nawiewnika)

    A lazienkowe - rzeczywiscie jest drozsze, 78 x 118 po 1220 pln:

    http://allegro.pl/item553898785_najtaniej_velux_ggu0
    059_m06_78x118.html

    Wiec jak kupiles 4 szt. zwyklych i 2 lazienkowych - tu zaplacilbys
    6280 + wysylka 202 = 6482 pln. No to juz tylko 1k "w plecy" :-)

    Reszte "dodatkow" na dach miales policzona super tanio - chyba ze dach
    maly ? Ja mam 320m2...

    > Bo porównanie okno - okno jest bez sensu :). Jak klient mnie pyta ile
    > kosztuje coś tam ja odpowiadam: Proszę pana, ile kosztuje samochód ?

    No pewnie ;) Ale zakladam, ze w rozmiarze 78x140 masz okna
    "standardowe", polka wyzej z cieplejszymi albo hartowanymi oknami to
    juz 50-60% drozej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.