  • Data: 2011-08-28 15:03:47
    Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> napisał(a):

    >Tak samo jak w firmie - do
    >projektów graficznych zatrudniam plastyka bo on ma łeb z pomysłami - nawet
    >mówiąc mu czego oczekuję nie podaję zbyt wielu szczegółów aby nie
    >ograniczać jego Twórczości.

    Ale to ma sie nijak do projektanta wnetrz. Nie wiem czy wiesz, ale
    jak zatrudniasz takiego czlowieka, to cala rozmowa zaczyna sie
    czesto od wywiadu - co lubia domownicy, czy maja wspolne hobby,
    czy i kiedy razem spedzaja czas itp. I to ma sens, bo tylko wtedy
    taki gosc jest w stanie wymyslec cos, co bedzie lezalo w kregu
    zainteresowan mieszkancow i zwyczajnie sie im spodoba.

    Projektanci nie marnuja swojego cennego czasu i pieniedzy na chaotyczne
    projekty. A taki wywiad to podstawa zadowolenia klienta.

    To co piszesz tez ma swoje niezaprzeczalny zalety, ale w przypadku
    zagospodarowania wnetrza sie nie sprawdzi - musi byc pelna wspolpraca.