  • Data: 2009-01-20 21:24:55
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    news:gl55ca$1kv$1@news.onet.pl...

> [...]

    Z łazienkami to trudna sprawa do wyceny. Łazienka na gotowo to robota
    powolna i wielobranżowa. Ceny za łazienkę od 3tys do kilkunastu tysiecy i ja
    się akurat im nie dziwię, że chcą zobaczyć robote.
    Ale pochwalę się, że mam super kafelkarza. Pilnuję go co do reżimów
    technologicznych, odczekania po wylewce i tak dalej co do folii w płynie ale
    gość artysta. Rękami jedzie po łączeniach, narożnikach wspólnych, świeci z
    boku lekkim światłem czy nie odstają. Samego bym go nie zostawił, musi czuć
    oddech aletak to jest super fachowiec.