eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót. › Re: Grubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    Date: Wed, 18 Mar 2009 17:50:10 +0100

    news:gpr29d$ngi$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po czym "widzisz"? Jakie objawy braku tych 2cm?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Po rachunkach, heh.
    A tak serio to widze że teraz po okolicach przeważnie ocieplają
    12 a niektórzy 15. 20-tki nigdzie jeszcze nie widziałem.
    Siostra ma 15-tkę ale ściana 24 i jest cieplutko.
    Kolega natomiast zaszalał i dał 36 + 12styro.
    Wiele zależy od wykończenia szczegółów i ilości/jakości okien.
    Tak więc braku za mocno nie odeczuwam, po prostu widze że
    coś co było na wyrost teraz jest ledwo standardem.
    Natomiast totalnie bez sensu wydaje mi się pocienianie muru
    poniżej 24-25cm a dodawanie ocieplenia. Przypuszczam że
    nawet murarze nie byli by zachwyceni przy cieńszym murze.
    Przy większych bloczkach teoretycznie pomocnik mocniej
    się spoci ale z kolei belix 30/450 waży tyle samo co 24/550.

    Pzdr
    J23