eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót. › Re: Grubośćścianzewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
  • Data: 2009-03-19 12:04:57
    Temat: Re: Grubośćścianzewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ociepleniem rządzi jedynie jeden słuszny materiał.Cóż Tornad, może kiedyś
    > wyjdzie na  Twoje,-?                      pozdr             Marex

    Miałem okazję jakis czas temu oglądać styropian po ok 30 letnim
    leżakowaniu na stropodachu.
    Strop pod nim był suchy, sam styropian był w kiepskim stanie ale
    proces technologiczny sie na pewno zmienił przez te lata. Zreszta
    styropian był jeszcze przysypany żużlem itp. a na to dopiero pewnie
    jakaś cienka wylewka i papa.
    Nie twierdze że styropian jest dobry ale myślę że jest wystarczająco
    dobry i przy tym tani. Myśle że spełnia swoja podstawową funkcję jaką
    jest izolacja termiczna a jego trwałość będzie wystarczająca. Brat ma
    ocieplony swój dom styropianem o grubości ok 6cm od ponad 10 lat.
    Ocieplenie wykonywaliśmy sami na podstawie tylko jakiejś małej ulotki
    dołączonej do kleju (atlas). Była to chyba pierwsza modernizacja tego
    typu w mojej miejscowości. Jak na razie nie widac jakiś mankamentów
    poza tym że tynk (mineralny) sie zabrudził a w słabo zabezpieczone
    miejsca przedostały sie myszy i ptaki.

    Pzdr
    QbaB