eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
  • Data: 2011-12-22 14:49:13
    Temat: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:148757a4-bfd7-4f4c-9f00-7d71f30542ce@p41g2000yq
    m.googlegroups.com...

    >Zapewne na zachodzie developer który zbudowałby bubla szybko by
    >zbankrutował na ... odszkodowaniach ..

    Od tego sa ubiezpieczeni ;-))

    IMHO, bledami placimy za skok technologiczny w budownictwie,
    nie nastepowala naturalna ewolucja w budowlance tylko nagly
    przeskok ze starego na nowe :-))
    Na szczescie jest duzo lepiej i taniej niz to bylo jeszcze
    10lat temu.
    Inna sprawa to upadek etosu pracy (co za slowa) ..........;))))
    Ale tak juz bedzie i widac to po pracownikach w kazdej branzy ;-)))
    Popularnie sie to nazywanie dalekoposunieta specjalizacja

    pozdrawiam
    swiatecznie
    Adams
    PS. Choinka juz stoi ? ;-))