eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
  • Data: 2011-12-22 18:49:34
    Temat: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22 12:10, krys wrote:
    > samo, a u mnie nie ma prawa przekroczyć 21.

    Ja podobnie.
    Więcej niż 21 to już brak komfortu.
    Moi rodzice mają 24 i nie umiem u nich wysiedzieć. Wychodzę z czerwonymi
    uszami i lękiem przez zaziębieniem po wyjściu na dwór.

    Jeden lubi dżem kto inny salceson. Dyskusja jest kompletnie bezsensowna.

    Każdy pali tym czym lubi/może/stać go.
    Dla mnie palenie węglem w domu to jak cofnięcie się o pół wieku więc
    unikam jak tylko mam okazję.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info