  • Data: 2017-07-18 10:58:20
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-14 o 16:36, Myjk pisze:
    > Fri, 14 Jul 2017 16:01:29 +0200, Kżyho

    > Dla ludzi jest to ekologia, bo cząsteczki stałe, które są zagrożeniem dla
    > ludzi, są właśnie wypalane i nie latają sobie z toksycznym syfem (NOx) na
    > sobie wpadając do płuc, a docelowo także do krwioobiegu, powodując m.in. w
    > najgorszym wypadku raka. I nawet jeśli takie auto spala więcej paliwa, a
    > spala u mnie ok 1L/100km więcej, siłą rzeczy wytwarzając więcej CO2, to dla
    > ZDROWIA LUDZI jest znacznie lepiej.
    >
    > No ale kto by się tam zdrowiem ludzi przejmował. Czy pójdzie wcześniej do
> [...]

    Moim zdaniem to zamiast DPFów i innych cudów lepiej po prostu zakazać
    diesli i faworyzować np. dużo ekologiczniejsze lpg.
    Gdyby w tym wszystkim o ekologię chodziło to wszelki napęd lpg czy nawet
    cng dawno już byłby priorytetem. Ale to się nikomu nie kalkuluje, więc
    macie swoją ekologię...

    Pzdr

    --
    /__/_* /