    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Date: Wed, 5 May 2010 18:13:49 +0200

    "Ikselka" 1al7fb2im9ub7.1wprjj9b1hqus$....@4...net

    > Nie pisałam o grzaniu - wręcz przeciwnie, pisałam o poziomej warstwie
    > izolacyjnej/wodoszczelnej POD jego ogrzewaniem. To właśnie ona jest powodem
    > zatrzymania pary i jej skraplania POD tą warstwą.

    Izolacja taka jest tam bez względu na to, czy jest tam takie ogrzewanie,
    czy go nie ma. Ponadto ta izolacja jest zdecydowanie wyżej niż Twój
    sufit. Wilgotne powietrze ma zostać wyciągnięte kominem, nie zaś
    sufitem do mieszkania sąsiada, który też ma sufit, tyle że piętro
    wyżej od Twego... :)

    Dodatkowo jest tam izolacja termiczna, aby sąsiad nie ogrzewał
    Tobie mieszkania, lecz sobie.

    -=-

    Chcesz wiedzieć, czy wentylacja pracuje poprawnie? Wyjdź na klatkę
    schodową i powąchaj. Jeśli czujesz smród z WC i z kuchni -- wentylacja
    w mieszkaniach nie pracuje poprawnie.

    -=-

    Twoim zdaniem Ty masz produkować wilgotne powietrze, które nie będzie
    wyrzucane kominem nad dach, ale do mieszkania sąsiada? A on nie powinien
    kapać się, czy powinien przebudować swój komin? Niezłe myślenie!!! :)
    Może jeszcze sąsiad powinien Ci sprzątać i opłacać Twoje rachunki? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'