    From: JaMyszka <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Date: Wed, 5 May 2010 17:18:07 -0700 (PDT)

    On 5 Maj, 16:03, Ikselka wrote:
    > Nie pisałam o grzaniu - wręcz przeciwnie, pisałam o poziomej warstwie
    > izolacyjnej/wodoszczelnej POD jego ogrzewaniem. To właśnie ona jest powodem
    > zatrzymania pary i jej skraplania POD tą warstwą.

    Ech, nie przesadzasz? Przecież takie same warunki były przed
    założeniem ogrzewania. Płytki na podłodze w łazience u sąsiada u góry
    nie wchłaniały wilgoci z łazienki poniżej. A robiąc ogrzewanie
    wprowadził warstwę, której wcześniej nie było, ale ją odizolował.
    IMHO powodem pojawienia się grzyba jest umiłowanie go gorących kąpieli
    tych na dole i, jak tu już mówiono, słaba wentylacja łazienki. Może po
    kąpieli zostawiać otwartą łazienkę?

    --
    Pozdrawiam :)
    JM