eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyGwarancja na kosiarke NAC › Re: Gwarancja na kosiarke NAC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: "pawelj" <p...@o...pl>
    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    References: <4ccfcf62$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Gwarancja na kosiarke NAC
    Date: Sat, 6 Nov 2010 23:13:55 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 101106-1, 2010-11-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <4cd5d324$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.48.249.153
    X-Trace: 1289081636 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22797 95.48.249.153:51717
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.ogrody:230705
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Oreali" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ccfcf62$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pare miesiecy temu kupilem w Makro Cash and Carry kosiarke firmy NAC.
    > Kosiarka dzialala pare miesiecy bez zarzutu ale pare tygodni temu silnik
    > zaczal dziwnie pracowac tzn. bylo falowanie obrotow.
    > Dzisiaj juz nie dalo sie odpalic kosiarki.
    > Mam pytanie. Czy mam odwiezc kosiarke do makro, mam odwiezc kosiarke do
    > Raszyna (tu jest producent/tu mi najblizej), a moze w mysl prawa zamawiam
    > kuriera i on odwozi kosiarke do serwisu i potem mi przywozi - wszystko na
    > koszt producenta/serwisu?
    > Macie jakies doswiadczenia z ta marka?
    Z tą marką to średnie. Ale z gwaranctami różnymi niemałe.
    Najprostsze rozwiązanie to zadzwonić do sklepu w którym się kupiło i zapytać
    co trzeba a co można.
    Dla nieco bardziej rozgarniętych konsumentów na karcie gwarancyjnej produktu
    jest informacja co i gdzie wysyłać, lub numer telefonu do serwisu
    centralnego. Jak pod ten numer się zadzwoni to się człowiek dowie
    wszystkiego nawet numeru telefonu do najbliższego kuriera.

    --
    PawełJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1