  • Data: 2013-08-01 16:18:29
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:52:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Do peceta kupisz z dowolnym skokiem. Ale tez i z dowolnym layoutem.

    Laptopa tez mozesz wybrac z dowolnym ukladem klawiatury.
    Acz w ciagu paru godzin sie do kazdego ukladu przyzwyczaisz i wiecej
    zadnej innej widziec na oczy nie bedziesz chcial :)

    > Bo laptop domyslnie ma macanke. Klawiature tez przez mozna zewnetrzna
    > podlaczyc.

    Dziwny argument z ta myszka. To raczej zaleta laptopa ze nie wszedzie musisz
    brac myszke zeby cos zrobic. A myszke w laptopie i stacjonarce uzywa sie
    w identyczny sposob i w tym samym ukladzie (obok klawiatury).

    > Taaa, jest idealny, bo jest w laptoku.

    W laptopku moze tez byc 17' i wieksze albo mniejsze. Ja nic innego niz
    15,5' nie kupie bo jest nieergonomiczne. 15,5' i 1280x800 to dla mnie
    optimum.

    > Co sie zdalnie robi, programy pisze?

    Heloł witamy w epoce chmur obliczeniowych i robienia wszystkiego zdalnie :)
    Piales o SQL wiec pomylalem odrazu o czyms webowym - a to robi sie tylko i
    wylacznie zdalnie. Ale w oflajnowych zastosowaniach w sumie tez mozesz z SQLa
    korzystac :)

    > Nie masz pojecia o czym piszesz.

    Albo Ty dawno nie przegladales ofert laptopow ;)

    Ogolnie stacjonarki znikaja i za jakis czas zastapia je w 100%
    urzadzenia przenosne. W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych :)
    Nie przekoczysz tego :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.