  • Data: 2013-08-02 00:37:42
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Maniek4 <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 21:29, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja nie celebruje, ja pracuje - cokolwiek robie musze miec wygode, tak by
    > moc maksymalnie skupic sie na robocie.

    To ja sie skupiam kladac nogi na lawie, albo siedzac na tarasie. :-)

    > Ale to przeciez nie tylko klawiatura bo i mysz, no ogolnie wygoda.

    Mysz to bardziej chyba potrzebna jest tym z segmentu CAD, albo picture
    publishing. W wiekszosci zastosowan wystarczy jak to powiedziales macanka.

    > Nie wole, to obiektywny czynnik.

    Tego nie neguje. Ciagle uwazam, ze sa dziedziny w ktorych slupka
    zastapic sie nie da. Jezeli Tobie pasuje to nikomu nic do tego.

    > Uwierz, ze jesli Tobie starcza, nie musi zawsze starczac. I nie liczba
    > rekordow jest tu krytyczna, a komplikacja przetwarzania. Taki sklep
    > internetowy to stopien komplikacji najprostrzej hulajnogi. Podczas gdy
    > naprawde zlozone aplikacje to powiedzmy... okret podwodny.

    Wieze, ale splycasz.
    Nie chodzi o sklep internetowy, a wcale nie tak proste bazy danych jak
    by sie moglo wydawac. Z pozoru bazy o wielkiej liczbie rekordow
    przyporzadkowane poszczegolnym zdarzeniom to troche fikcja. Ale
    oczywiscie brak tu zdarzen zmiennowarunkowych w czasie. Jednak
    odnalezienie warunkowego ciagu znakow wielkiej jakby nie bylo bazy w
    czasie paru sekund troche jednak od sprzetu wymaga. Zwyklemu
    uzytkownikowi to az nadto czego potrzebuje na codzien. Wiec taki ktos,
    ktorego przykladem moze byc Adam, rozbudowanego slupka potrzebowal nie
    bedzie.

    Pozdro.. TK