  • Data: 2013-08-01 22:47:04
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 17:52:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Webowym, no i co z tego? Nadal potrzebuje do tego mocna maszyne.

    To sie dziwie - piszesz programy webowe na swoim kompie.. Takie rzeczy robilo
    sie epoke temu :) Dzisiaj sie pisze grupowo, onlajnowo, wszystko na zdalnych,
    znacznie szybszych od najszybszej stacjonarki serwerach :)
    No ale nie wiem co tam sobie dlubiesz.

    > W tym roku roku kupowalem: i5 8gb ram. A jednak lepiej sprawuje sie
    > stacjonarny, znaaacznie starszy.

    Nie rozumiem - w czym sprawuje sie lepiej - starszy sprzet jest szybszy!?
    Chyba nie chcesz powiedziec ze i5 w laptopie jest wolniejszy niz w stacjonarce?

    > I jeszcze powiedz, ze statncjonarnych jest mniej niz bylo 20 lat temu.

    Pewnie, ze nie. Ale stosunek stacjonarnych do przenosnych ciagle sie zmienia na
    korzyc przenosnych oczywiscie:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.