  • Data: 2013-08-01 22:57:49
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 20:33:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oj Adam, no nie splycaj roli komputera do przegladania durnego internetu
    > przez nastolatki.

    Serio myslisz ze tylko do tego sie tablety / smartfony nadaja?
    Ja tez tak myslalem az sobie sprawilem swojego :)
    I autentycznie czasem wygodniej jest mi zrobic cos na telefonie i coraz
    czesciej laptop lezy w domu w torbie, nie wyciagniety po powrocie z pracy :)

    > Z komputera korzystam codziennie. Jest mi niezbedny do pracy i

    Ja codziennie od ~25 lat, a zawodowo od 15-tu :) Watpie, ze korzystasz wiecej
    odemnie, serio :-)

    > faktycznie musze miec go niemal caly czas. Dostep do inetu staje sie
    > koniecznoscia w pracy, ale taki wymysl jak
    > facebook znam z opowiadan nastoletniej corki. Takie pokolenie, ze

    Ja tez sie bronilem przed facebookiem ale niestety w dzisiejszych czasach
    to przede wszystkim swietne narzedzie marketingowe i najprostszy kanal kontaktu
    z klientami. Nie ma Cie na fejsie - nie istniejesz :(

    > statystyki korzystania z inetu zawyzaja ograniczeni nastolatkowie.

    Pewnie tak.

    > Internet przez telefon to jakas desperacja (poza mailem) i mozna to
    > porownac co najwyzej z czytaniem gazet, a nie z korzystaniem z komputera
    > na ktorym jednak cos daje sie zrobic, niz tylko karmic Pou czy jak mu
    > tam. :-)

    Widac nigdy nie korzystales z porzadnego smartfona :)
    Wiesz, ze moj smartfon mimo ze ze sredniej polki jest 2 x szybszy od mojego
    laptopa? A moj laptop mimo, ze bardzo leciwy (celtek 2.0 1 core!) to chodzi
    "jak zloto" (bo ma 4GB ram, SSD i dobrze zoptymalizowany system ;) A smartfon
    i tak go bije na leb szybkoscia i wygoda dzialania, otwierania aplikacji
    etc :D

    No i ta pelna synchronizacja jest swietna - wychodze szybko gdzies poza kompa
    - mam w telefonie z automatu otwarte wszystkie zakladki jakie mialem otwarte
    w chromie :) A ze moj system pracy jest oparty o strony www (caly system
    obslugi klientow, ksiegowy, billingowy etc wszystko mamy oparte na www) to
    moge tak samo pracowac na laptopie jak i smartfonie.

    Bylem do niedawna *MEGA* przeciwnikiem wyswietlaczy dotykowych i klawiaturek
    ale one sa teraz tak dopracowane ze dwoma kciukami pisze tylko niewiele
    wolniej od pisania na klawiaturze (a pisze znacznie powyzej 500 znakow / min).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.