  • Data: 2013-08-01 17:52:18
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fd210282-9e77-45fb-9313-9ea522886d74@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:52:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Laptopa tez mozesz wybrac z dowolnym ukladem klawiatury.

    Ma wieksze ograniczenia niez pecetowa, wiec nieprawda jest, ze z dowolnym.

    >W laptopku moze tez byc 17' i wieksze albo mniejsze. Ja nic innego niz
    >15,5' nie kupie bo jest nieergonomiczne. 15,5' i 1280x800 to dla mnie
    >optimum.

    Wiem, nie posiadasz rzeczy nieoptymalnych.

    >Heloł witamy w epoce chmur obliczeniowych i robienia wszystkiego zdalnie :)
    >Piales o SQL wiec pomylalem odrazu o czyms webowym - a to robi sie tylko i
    >wylacznie zdalnie. Ale w oflajnowych zastosowaniach w sumie tez mozesz z
    >SQLa
    >korzystac :)

    Webowym, no i co z tego? Nadal potrzebuje do tego mocna maszyne.

    >Albo Ty dawno nie przegladales ofert laptopow ;)

    W tym roku roku kupowalem: i5 8gb ram. A jednak lepiej sprawuje sie
    stacjonarny, znaaacznie starszy.

    >Ogolnie stacjonarki znikaja

    Ich udzial w rynku maleje.

    > i za jakis czas zastapia je w 100%
    >urzadzenia przenosne.

    A to kolejny dowod, ze masz problem z przeginaniem paly.

    >W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    >na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych
    >:)
    >Nie przekoczysz tego :D

    I jeszcze powiedz, ze statncjonarnych jest mniej niz bylo 20 lat temu.