  • Data: 2013-08-01 20:33:13
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Maniek4 <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 16:18, Adam pisze:

    > Ogolnie stacjonarki znikaja i za jakis czas zastapia je w 100%

    Oj z ta pewnoscia to bym nie przesadzal.. :-)

    > urzadzenia przenosne. W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    > na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych :)
    > Nie przekoczysz tego :D

    Oj Adam, no nie splycaj roli komputera do przegladania durnego internetu
    przez nastolatki.
    Z komputera korzystam codziennie. Jest mi niezbedny do pracy i
    faktycznie musze miec go niemal caly czas. Dostep do inetu staje sie
    koniecznoscia w pracy, ale taki wymysl jak
    facebook znam z opowiadan nastoletniej corki. Takie pokolenie, ze
    statystyki korzystania z inetu zawyzaja ograniczeni nastolatkowie.
    Internet przez telefon to jakas desperacja (poza mailem) i mozna to
    porownac co najwyzej z czytaniem gazet, a nie z korzystaniem z komputera
    na ktorym jednak cos daje sie zrobic, niz tylko karmic Pou czy jak mu
    tam. :-)

    Pozdro.. TK