    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Date: Wed, 24 Nov 2010 16:28:21 -0800 (PST)

    On 24 Lis, 23:25, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > nie do końca, wszytsko zalezy od firmy i od uczciwości serwisu...

    Mi z miesiac czy dwa temu DeWalt odeslal mlotowiertarke (nie pamietam
    modelu - o taka za 700 pln ;-) z serwisu z adnotacja, ze uszkodzenie
    nie podlega naprawie gwarancyjnej bo powstalo na skutek przeciazenia
    sprzetu !! Czy tak polecany przez wszystkich sprzet do zastosowan
    profesjonalnych (a ja stosowalem go amatorsko) nie powinien w takim
    razie miec zabezpieczenia przed przeciazeniem?? ;-) Na szczescie
    DeWalt okazala sie dobra firma, bo dalej napisali, ze jednak ze
    wzgledu na dobro klienta wymienili bezplatnie caly silnik ale prosza o
    delikatniejsze traktowanie sprzetu :-))

    Nie wiem czy sie smiac czy plakac - ten DeWalt przerobil u mnie 1/10
    tego co trzy razy tanszy Einhell (ktory chodzi do dzisiaj), a padl
    przy wierceniu jednej dziury - fakt, gruba byla i na dodatek w 38cm
    betonie. Sprzet chodzil 10min non stop dosc obciazony i sie zwyczajnie
    spalil... Dodam, ze Einhella zazynalem czasami przy kuciu w betonie po
    dwie godziny non stop, nawet w borkopie sie juz smar rozrzedzil i
    wyplynal i nic - dziala dalej :-) A takich dziur na ktorych padl
    DeWalt, Einhellem zrobilem z przynajmniej dziesiec :-)

    No nic, zboczylem z tematu.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.