  • Data: 2019-10-28 09:35:18
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-10-28 o 00:42 -0700, Kris napisał:
    > A;le przecież w łatwy sposób możesz uniknąć wszystkich tych kłopotów
    > które wyżej wymieniłeś Nie musisz bujać się z rozliczeniem obniżonego
    > vatu, użerać się z klientami itp. Wystarczy że weźmiesz pieniądze za
    > to co robisz czyli usługę Kocioł kupi klient, zapłaci autoryzowanemu
    > montażyście(być może Tobie) za pierwsze uruchomienie, skonfigurowanie
    > itp. Jak mu się popsuje to zgłosi to do sprzedawcy lub producenta

    To chyba w jakichś nieznanych krainach. Normalny człowiek nie chce
    babrać się z takimi pierdołami, tylko zapłacić komuś i wszystko ma
    grać. Przy wariancie, który opisujesz, wychodzą potem niezdrowe sytuacje
    gdzie coś zaczyna szwankować i instalator zwala na sprzęt, producent na
    lichy montaż, a sprzedawca to już w ogóle nie odbiera telefonu.

    Instalator jest właśnie od tego, żeby ponosić odpowiedzialność za
    całość - i jak coś wyjdzie w praniu to on ma się bujać z producentem,
    hurtownikiem itd. I za to należy się wynagrodzenie.

    A że hurtownicy nie chcą rozmawiać z klientami końcowymi to wiadomo nie
    od dziś, i ciężko im się dziwić - oni kupują masowo towar i sprzedają go
    specjalistom którzy wiedzą co i jak zrobić. Nikt nie ma ochoty wykłócać
    się z januszem który sam sobie kupił piec, odwrotnie zmontował a
    potem lamentuje. To dotyczy również innych branż.

    Mateusz