    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Date: Fri, 01 Nov 2019 16:27:16 +0100
    <u...@m...org> <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5db6a83c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5dbafd44$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dbb35c5$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5dbc33ad$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 1 Nov 2019 14:31:35 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Weź mnie nie rozśmieszaj. Wszelkie funkcje "konsultanów" służą
    > tylko i
    > wyłącznie wciskaniu klientowi określonych systemów konkretnej firmy
    > za
    > których sprzedaż konsultanci  dostają premie. Często osoby te nie
    > mają
    > pojęcia o montażu i doborze systemów. Odbywają szkolenia na których
    > uczą
    > ich przede wszystkim technik sprzedaży.

    Mylisz konsultanta ze sprzedawcą. Nie o takiego mi chodziło, tylko o
    konsultanta-instalatora, który woli zarobić nic nie robiąc, bo robi
    to za niego ktoś inny.

    > A niby dlaczego instalator ma odpowiadać za Twoje modyfikacje i
    > Twoje
    > błędy?

    A gdzie ja napisałem, że ma odpowiadać? Czytaj ze zrozumieniem, nigdy
    nie oczekuję by za cokolwiek odpowiadał bo jak dojdzie co do czego to
    będzie robił wszystko by się wyprzeć. Więc podchodzę uczciwe do tego
    i nie wymagam.

    --
    Marek