  • Data: 2019-11-02 20:11:28
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2019 20:28:07 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Kto Ci przyjdzie i podpisze się pod Twoją robotą i weźmie na siebie
    > odpowiedzialność? Może bliski znajomy, ale żadna firma się pod tym nie
    > podpisze. Po pierwsze żaden to interes, bo takie coś to tylko zawracanie
    > d.... dla poważnej firmy, a po drugie wziąć na swoją dupę bata za czyjeś
    > błędy i później odpowiadać to tylko szaleniec, albo desperat.
    >
    > Myślisz, że ktoś weźmie za takie coś 2 czy 3 stówy? Później jak coś się
    > zadzieje to jaką będzie miał pewność, że nie pozwiesz go do sądu za
    > zalanie czy co gorsza za wybuch gazu, bo instalacja się rozszczelniła?

    Ale Kiki ma w 100%racje
    Tak to dzisiaj działa
    Chcesz mieć dobrze zrobione, robisz sam i szukasz Reksia(nagłowek z kreskówki jak
    Reksiu stemple stawiał)z odpowiednią pieczątka który podpisze gdzie i co ta trzeba.
    Albo jak Myjk pisze: jak Reksia odpowiednio taniego w pobliżu nie ma to sam robisz
    stosowne papiery
    Ja własnie do takich celów uprawnienia "SEP" sobie odnowiłem i własnie tez na f-gazy
    się zapisałem
    Czasy takie że potrzebna pieczątkę łatwo załatwić
    Wystarczy zapłacić za odpowiedni kurs i zdać "egzamin"
    A skoro za kurs płacisz to zdanie egzaminu jest formalnoćścią
    I większość stosownych pieczątek tak się załatwia
    I często wychodzi taniej jak usługa lokalnego fachofca zaopatrzonego w walizkę tych
    pieczątek, uprawnień itp.