eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ciepła zmagazynuje bojler 240litrówRe: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
  • X-Received: by 10.49.94.143 with SMTP id dc15mr956724qeb.32.1358415325171; Thu, 17
    Jan 2013 01:35:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.94.143 with SMTP id dc15mr956724qeb.32.1358415325171; Thu, 17
    Jan 2013 01:35:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.x-privat.org!news-out.readnews.com
    !transit3.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!p13no953334qai.0!news-out.google.
    com!k2ni675qap.0!nntp.google.com!p13no953325qai.0!postnews.google.com!glegroups
    g2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 17 Jan 2013 01:35:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.199.17.22;
    posting-account=lFLGRwoAAADmNYChKz85K2YuDe9EjCBa
    NNTP-Posting-Host: 109.199.17.22
    References: <50f3cab5$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f3d110$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <50f43985$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kd2usc$lvs$2@news.task.gda.pl> <kd3ar9$lht$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <kd5v0n$q4j$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <kd661g$j8e$1@node1.news.atman.pl> <kd6gdm$9u7$1@news.task.gda.pl>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    From: Budyń <b...@r...pl>
    Injection-Date: Thu, 17 Jan 2013 09:35:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463661
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 09:09:31 UTC+1 użytkownik Kris > >Może i masz
    trochę racji skoro to klasa mat-fiz. Jednak patrząc np po >mnie- miałem i cąłki i
    rachunek różniczkowy i co z tego.
    > W zyciu do tej ani razu mi to do niczego nie było potrzebne.

    A mnie na studiach sie przydał - a po studiach juz nie. No to uczyć czy nie?

    > Szkoła w Polsce uczy dużo niepotrzebnych rzeczy. Bardziej kierunkowo >powinna
    kształcić.

    To filozofia kształcenia - czy w wieku 5lat powiedzieć dziecku - będziesz technikiem
    instrumentów muzycznych w zakresie fortepianów i pianin (jest taki zawód) i kształcic
    go w tym kierunku - będzie perfekcyjnie wykształcony do zawodu i beznadziejnie
    ogólnie.
    A moze trzeba kształcić ogólnie, rozwijać całościową wiedze samodzielne myślenie i
    pozwolić młodemu człowiekowi zdecydować o zawodzie.
    Tak czy inaczej obecnie żadna z tych dróg nie jest obecna - ani zawód, ani myślenie -
    wiedza jest oparta na kolorowance, teście i streszczeniu lektury. A nauczyciel
    zamiast uczyc i wychowywać pisze kolejny konspekt, ocene opisową ucznia i milion
    innych papierów.



    b.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1