  • Data: 2013-01-17 10:50:46
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 10:35:25 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 09:09:31 UTC+1 użytkownik Kris > >Może i masz
    trochę racji skoro to klasa mat-fiz. Jednak patrząc np po >mnie- miałem i cąłki i
    rachunek różniczkowy i co z tego.
    > A mnie na studiach sie przydał - a po studiach juz nie.

    No w sumie masz rację na studiach tez to było więc wtwdy się przydało. Ale w sumie na
    studiach bym sie tego nauczył i tyle.

    >No to uczyć czy nie?

    Uczyć na studiach.

    > A moze trzeba kształcić ogólnie, rozwijać całościową wiedze samodzielne myślenie i
    pozwolić młodemu człowiekowi zdecydować o zawodzie.
    Dokłądnie tak
    Ja pamietam że musiałem sie uczyc ile km długosci ma Wisła ile wysokości maja Rysy
    itp
    Do niczego ta wiedza mi nie potrzebna była- wlepiej zeby mnie w tym czasie zawiezli
    nad Wisłę i ją pokazali.
    Generalnie cała podstawówkę to wspominam w ten sposób ze sie na pamiec uczylismy dat,
    definicji itp. Bzdura totalna.
    Teraz jak widze program nauczania córki to jest w tym względzie duzo lepiej.