  • Data: 2009-10-23 17:48:59
    Temat: Re: Ile może kosztować taka usługa?
    Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Płaciłem 160 zł za stopień i 150 za montaż. Ale stopnie były gotowe. Było
    bez podstopnić.
    Ale zależy czy chcesz podstopnice i jak mają być zamontowane, jak
    wykończone, jakiej długości, jak wygląda półpiętro, ile lakierownia.

    Z własnego doświadczenie, nie oszczędzaj na montażu schodów. Może wyjsć
    średnio zarówno pod kątem wizualnym jak i jakościowym - skrzypienie,
    nierówne, źle wypoziomowane, nieróne odstępy.
    Niepokoi mnie, że ktoś ma sam je sobie odciąć? Czyli oprócz odcięcia musi je
    jeszce zarobić.
    Mam wrażenie że chcesz strasznie przyoszczędzić bo zadajesz trochę dziwne
    pytania i sam za to nie chcesz się wziąć.