eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-13 09:00:58
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No tak. Ergiemu wolno pisać pierdoły i totalne bzdury. Gdybym to ja
    > napisał że "fundament ciągnie zimno z ziemi" to byś mnie prześladował we
    > wszystkich wątkach i na wszystkich grupach dyskusyjnych. Poza tym jak
    > widać nie umiesz się przyznać do błędu. Zamiast grzecznie przeprosić i
    > sprostować swoją pierdołę to próbujesz teraz mi przypisać problemy, że to
    > ja właśnie nie zrozumiałem twoich intencji.

    Wiesz dla ludzi rozumnych nie ma znaczenia czy powiesz że lód wrzucony do
    szklanki daje swoje zimno sokowi czy też że sok oddaje swoje ciepło lodowi.
    Istotny jest efekt - sok jest zimniejszy. Wyobraź sobie sobie po prostu że
    zimno to taka sama energia jak ciepło tyle że ze znakiem ujemnym i wszystkie
    prawa fizyki będą spełnione.

    No ale po co ja to piszę. Wszyscy inni zrozumieli a Ty się czepiłeś bo, na
    siłę próbujesz się odegrać, za prostowanie Twoich licznych błędów
    merytorycznych. A że w temacie wątku tylko się wygłupiłeś to będziesz się
    teraz czepiał potocznego pisania.

    > Bzdura do kwadratu. Jak nie wiesz, nie umiesz to nie pisz pierdół, że to
    > jest zbyt skomplikowane.

    I znowu zero konkretów - sprytna taktyka - nie piszesz nic konkretnego więc
    nie widać bzdur.

    Dla Twojej informacji. Ja doskonale wiem jak jest w teorii, ale piszę o
    praktyce. Bo tematem tej dyskusji jest jak zrobić tanio i dobrze fundament
    pod mały domek, a nie jak zbudować idealny statek kosmiczny.

    > A srak. Kolejny raz udowadniasz, że nie ukończyłeś szkoły podstawowej, bo
    > to właśnie w szkole podstawowej uczą o naczyniach połączonych.

    Nie pogrążaj się. Wiele lat temu dość sensownie pisałeś na tej grupie na
    temat elektryki, później średnio sensownie na temat ogrzewania a od jakiegoś
    czasu piszesz bzdury o wszystkim. Może wróć do pisania o tym na czym się
    znasz.

    Nie wiem, do jakiej podstawówki chodziłeś i czego Cię tam uczono, ale na
    pewno nie czytania ze zrozumieniem. Żwir znajdujący się ponad lustrem wody
    nie ma nic wspólnego z naczyniami połączonymi.

    > Za to ty jesteś samozwańczy specjalista od wszystkiego, który nie zna
    > podstawowych praw fizyki, których się uczy dzieci w szkole podstawowej.

    Przyznaję - nie znam teorii które tu głosisz (bo prawa fizyki to nie są), a
    których według Ciebie uczy się dzieci w szkole.

    > Ergie przestań kolejny raz pierd....ć głupoty. Styropiany są różne i o
    > różnych parametrach i różnej wytrzymałości na ściskanie.

    I różnej _cenie_.

    > Aby cokolwiek móc powiedzieć to trzeba by najpierw znać konstrukcję domu
    > jaki chce zbudować autor wątku, aby móc obliczyć nacisk jednostkowy. Wiemy
    > tylko, że ma być konstrukcja szkieletowa, czyli lekka. Ale reszta
    > informacji jest "ściśle tajna".

    O ocieplaniu fundamentów pisałem w ogólności a nie konkretnie o domu
    szkieletowego. W przypadku domu szkieletowego ocieplanie fundamentów nie ma
    sensu bo ściana drewniana wypełniona wełną nie _ciągnie_ _zimna_. A
    specjalnie dla Ciebie to samo w bardziej naukowej formie: praktycznie nie
    tworzy mostka cieplnego, bo powierzchnia styku belek drewnianych jest
    minimalna, a drewno jest całkiem dobrym izolatorem.

    Pozdrawiam
    Ergie