eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-12 20:36:16
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-10 22:53, Marcin N pisze:

    > No to napisz coś konkretnego.

    No to Ty może napisz bardziej konkretnie, bo póki co to tylko się można
    domyślać, że chodzi Ci o dom szkieletowy.
    Świetnie to ujął kolega Jacek
    "Ile mam kupić parkietu na pokój, który na 5 metrów długości?"
    "Ile zużywam wody na prysznic, jeżeli mam 180 cm wzrostu?"

    Przywóz ziemi jest kosztowny.
    Jeżeli chodzi Ci o samo wyrównywanie terenu, a niekoniecznie podnoszenie
    poziomu to najtańszą metodą byłoby po prostu obniżyć to co jest zbyt
    wysoko i rozplantować to tam, gdzie jest zbyt nisko. W efekcie zamiast
    podnosić o 0,5m podniesiesz tylko o 0,2 czy 0,3m.

    My nie mamy Twojego projektu i nie wiemy jak ten dom ma być budowany.
    Niestety nie wiemy jaki duży ma być ten dom, czy podpiwniczony, na
    fundamencie czy na płycie itd.
    Wróżbitów raczej także nie ma na tej grupie :)