eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-13 09:16:04
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie sprostowałeś, tylko zacząłeś je komentować słowami "bzdura" pomimo, że
    > kilka innych osób potwierdzało, że to jednak ja mam rację.

    ROTFL. Upiłeś się i widziałeś białe myszki co Ci potakiwały?

    > Ty zamiast grzecznie przeprosić i przyznać się do błędu to zacząłeś
    > "najeżdżać" na mnie w sposób personalny, odnosząc się do mnie jak i do
    > tego czym się zajmuję w sposób chamski.

    Wytknięcie pisania bzdur nie jest chamstwem tylko dobrym uczynkiem wobec
    przyszłych czytających. Skoro tego nie rozumiesz i argumenty merytoryczne
    odbierasz ad personam to znaczy że jesteś emocjonalnie niedojrzały i jest
    to stwierdzenie faktu a nie próba obrażania.

    > Ach! Zabolało?

    Niby co?

    Już tu kiedyś wyjaśniałem nie piszę tu dla Ciebie czy dla siebie. Piszę dla
    tych którzy tej pomocy potrzebują i kiedyś w przyszłości sięgną do archiwum.
    Są ludzie którzy swoją wiedzę czerpią z archiwum tej grupy bo mimo wszystko
    ma wyższy poziom niż forum muratora. Szkoda by tacy ludzie natrafili na
    niesprostowane bzdury. Masz jakieś uwagi _merytoryczne_ to je napisz a nie
    poprzestawaj na powtarzaniu bzdura bo to niczego nie wnosi.

    > Po prostu zacząłem stosować twoją merytorykę, czyli pisać słowa "bzdura" i
    > "brednie" bez jakiegokolwiek uzasadnienia, dokładnie tak samo jak ty to
    > robisz.

    Nie kłam, oba wątki są w archiwum i każdy może sobie sprawdzić że ja oprócz
    ostrzegania innych przed bzdurami które Ty napisałeś. Napisałem też sporo
    wyjaśnień i sprostowań.

    > Różnica między mną, a tobą polega na tym, że ja tych wyrazów używam tylko
    > wtedy, kiedy ty nie masz racji,

    Bynajmniej - ty tak piszesz wtedy jak Tobie coś się wydaje, bo jak na razie
    niczego nie udowodniłeś, nie podjąłeś nawet próby obalenia prawdziwości
    moich wypowiedzi czepiłeś się jedynie zwyczajowego a nie naukowego języka.

    Pozdrawiam
    Ergie