eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Date: Tue, 13 May 2014 21:03:42 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]

    W dniu 2014-05-13 09:16, Ergie pisze:

    > Już tu kiedyś wyjaśniałem nie piszę tu dla Ciebie czy dla siebie.
    > Piszę dla tych którzy tej pomocy potrzebują i kiedyś w przyszłości
    > sięgną do archiwum. Są ludzie którzy swoją wiedzę czerpią z archiwum
    > tej grupy bo mimo wszystko ma wyższy poziom niż forum muratora. Szkoda
    > by tacy ludzie natrafili na niesprostowane bzdury. Masz jakieś uwagi
    > _merytoryczne_ to je napisz a nie poprzestawaj na powtarzaniu bzdura
    > bo to niczego nie wnosi.

    Widzę, że w przypisywaniu swoich cech innym oraz przypisywaniu sobie
    czyichś zasług stałeś się "miszczem".

    > Nie kłam, oba wątki są w archiwum i każdy może sobie sprawdzić że ja
    > oprócz ostrzegania innych przed bzdurami które Ty napisałeś. Napisałem
    > też sporo wyjaśnień i sprostowań.

    ROTFL.
    Ergie! Oto twoje merytoryczne wypowiedzi, bez najmniejszych cech ataków
    personalnych.
    =================
    Co niby miało zaboleć? Nieudolna próba manipulacji? Za stary na to
    jestem, by mnie to jakoś szczególnie ruszało.
    Nie brnij bo jeszcze ktoś Cię posłucha. Grzanie wody gazem jest tańsze
    niż prądem.
    Argumentacja Ci się "rozjeżdża" :-)
    UWAGA BZDURA!!!
    Tak specjalnie napisałem wielkimi literami aby jak ktoś to przypadkiem
    znajdzie w archiwum i przeczyta tylko jakiś fragment został w porę
    ostrzeżony.
    Nie raz tu pisałeś bzdury tylko po to by mieć inne zdanie od reszty
    świata, ale teraz to już zupełnie straciłeś kontakt z rzeczywistością.
    UWAGA BZDURA!!!
    UWAGA BZDURA!!!
    [ciach powtarzane bzdury]
    UWAGA BZDURA!!!
    Pan instalator najwyraźniej nie rozumie jak działają zasobniki warstwowe.
    UWAGA BZDURA!!!
    Wyjście 1/2 jest mniejszym błędem niż taki pion, bo jest tylko punktowym
    oporem. Jak tego nie rozumiesz to weź sobie dowolny podręcznik
    projektowania instalacji albo pojedź na kolejne szkolenie bo
    najwyraźniej miałeś ich za mało.
    UWAGA BZDURA!!!
    UWAGA BZDURA!!!
    Idiotyczne założenie dotyczące temperatury wody w zasobniku prowadzą do
    idiotycznych wniosków.
    ROTFL. Montowanie ludziom kotła 1f a następnie ograniczanie przepływu by
    ukryć jego wady to klasyczne pudrowanie syfa. W efekcie klient ma mniej
    wydajną instalację niż mógłby mieć gdyby zatrudnił fachowca a nie Ciebie.
    No po kolejnej sprostowanej bzdurze skończyły się argumenty.
    Nie, nie jesteś. I co chwilę to udowadniasz. A skoro masz choć
    szczątkową wiedzę w temacie i mimo to piszesz takie bzdury i źle
    doradzasz ludziom to jesteś najnormalniejszym w świecie trollem.
    I za bzdury które tu wypisujesz powinieneś tę autoryzację stracić!

    Pomijam już tu fakt, że najpierw sam wymyśliłeś sobie problemy,
    następnie mi je przypisałeś, po czym cały czas pisałeś o tych problemach
    jako bym rzekomo to ja je stwarzał.
    Ty nawet już nie jesteś idiotą. Ty jesteś kompletnie pojeb....y, a
    wszystko dlatego, że przemawia przez ciebie zawiść.