    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <f...@g...com>
    <l5nudc$sa4$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <l5p0pn$4oo$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5280cccc$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Mon, 11 Nov 2013 20:24:23 +0100

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9d7f39af-eade-427c-ab5b-9297ada9bb8b@googlegrou
    ps.com...

    > To raczej twoje "opłacalność czyli stosunek kosztów do możliwości"
    > jest właśnie takim marketingowym bełkotem,
    > bo próbujesz wciskać kit, że lepiej jest kupić Trabanta od Mercedesa.

    Lepiej kupić Toyotę niż przepłacać za luksus Maybaha.
    Równie dobrze i oszczędnie wszędzie dojadę Toyotą, a w razie awarii
    naprawią w każdym mieście.
    W przypadku Maybaha bez grubego portfela na paliwo i w razie awarii na
    lawetę, strach w ogóle gdziekolwiek jechać.

    To nie jest żaden marketowy bełkot tylko "chłodna kalkulacja", która
    jednoznacznie mówi, że Bora jest produktem zbyt drogim jak na
    możliwości, które jest mi w stanie zaoferować.

    > Klienci uważają inaczej i co im zrobisz?

    Chwil, chwila to ja jestem potencjalnym klientem i mówię wprost, że jest
    to zbyt droga zabawka jak na swoje możliwości i zalety. Ja rozumiem, że
    zapłacę 2-3 krotnie drożej niż za markowy tradycyjny okap, ale 20-30
    krotnie to jest cena nieadekwatna do tego co mogę zyskać.
    Porównując zakup do Mercedesa, jednoznacznie wskazujesz, że jest to
    produkt dla bardziej zasobnego klienta. Po co więc na siłę starasz się
    nas przekonać, skoro mówimy Ci, że jest za drogi? Choć z drugiej strony
    nie bardzo rozumiem co tyle kosztuje w tym wyciągu? Pomysł? OK, ale czy
    aby napewno jest tyle warty? Przecież tak samo jak każdy inny okap
    trzeba czyścić. Piszesz, że dzięki Bora można kuchnię postawić w
    dowolnym miejscu. Gówno prawda, bo trzeba doprowadzić pod ten wyciąg
    kanał w podłodze. Tak więc nie ma zbytniej swobody wyboru miejsca, a
    utrudnienia są większe niż w przypadku tradycyjnego okapu. W przypadku
    tradycyjnego okapu, kanały mogę poprowadzić pod sufitem czy też w
    meblach. W przypadku Bora musze rozkopać podłogę, czyli dochodzi
    dodatkowy koszt, no chyba, że kanał będzie zamonotwany w meblach, które
    tworzą zabudowqę aż do samej ściany, na zewnątrz której znajduje się
    wylot.