  • Data: 2014-01-06 11:44:18
    Temat: Re: Instalacja elektryczna - rozwiązania
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > moją wielką płytę bruzdowało się w miarę normalnie, choć wywiercenie otworu
    > pod puszkę to była sztuka - ale mieszkanko było małe to i tych otworów dużo
    > nie było (działówki z cegły więc tam nie było problemu (pomijając
    > przewiercanie na wylot ;)
    > Robiłem to bruzdownicą Boscha i szło dość dobrze (młotowiertarką nie ma szans
    > bruzdować).
    > Dawałem tylko głębokie puszki (na ścianach działowych dwie koło siebie, bo i
    > tak trzeba było od tyłu kleić :)
    > Jak nie chcesz wrzucać dużo przewodów to możesz próbować położyć je w listwach
> [...]

    Dzięki za odzew :)
    Tak, o listwach myślałem.
    Myślałem również, aby wyrównać ściany (większą ich część) przyklejając
    płyty - raz, że będze równo, dwa, że zrobi się miejsce na kable.
    Tylko nie przepadam za płytą no i zawsze trochę miejsca się
    straci.

    Ale może po prostu zlece to bruzdowanie i rycie otworów pod puszki
    komuś, sąsiadów uprzedzę ... i tyle. Bo to mało przyjemna robota
    (brudna i głośna). Tylko muszę wyliczyć ile i gdzie te gniazdka.
    A wcześniej, muszę to wszystko wrzucić w jakiegoś Sketchup'a i
    wirtualnie umeblować, aby mniej więcej mieć pojęcie, gdzie wygodnie
    umieścić gniazdka.

    Dzięki,
    Aleksander.