  • Data: 2010-02-28 12:57:03
    Temat: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Od: melon <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-02-2010 13:39, Yorg pisze:

    > Kolega to właśnie u góry napisał (20-40 tys.) :-))

    Kolega napisał 20-40kPLN za wersje uproszczona, ja napisalem 25 za
    wersje full. Kolega rowniez napisal, ze "pelna wersja" to 100kPLN.

    > no przeliczając komponenty uznanych firm, to za ok. 6000 euro mały będzie
    > jednak ten dom...

    Bede polemizowac - rozumiem ze porownujesz ceny do KNX? A o PCembedded i
    jego mozliwosciach slyszal?

    > Zresztą pisał, że sam chce to robić, wiec już 1000 euro leci na ETS, jak mu
    > to firma zrobi, to jest z kazdą zmianą użależniony jest od firmy, bez ETS
    > ani rusz...

    Jak juz wyzej wspomnialem, mamy tak skonstruowany interfejs uzytkownika,
    ze nie musisz miec zadnego softu dodatkowego, lub wzywac instalatora -
    zdecydowana wiekszosc funkcji parametryzujesz sam.

    ETS jest do KNX (tu chyba nie zaprzeczysz). Jego cena jest niestety
    pochodna ceny samej instalacji - dobra na rynek niemiecki ;)

    --
    pozdrawiam,
    mel