  • Data: 2009-03-20 12:09:03
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz napisal:
    > No w sumie tak. Dziwię sie tylko temu, że my nie zarabiając najniższej
    > zastanawiamy się nad budowa od kilku lat i dopiero teraz zaczelismy coś
    > robić, a ludzie o dochodach o połowe mniejszych od naszych często maja juz
    > swoje domy. To jest dla mnie paradoks.

    Zapominasz, ze:
    a) moga miec spore spadki, szczegolnie ci nominalnie biedni dochodowo,
    ale bogaci np. odziedziczonymi gruntami, mieszkaniami
    b) polowe, to oni moga miec nominalna, ale faktyczne dochody moga
    miec duzo, duuuzo wieksze - na lewo.

    > Może oni faktycznie nie mają netu, dobrego kompa, lapka i dwóch
    > samochodów... ale ile mozna zaoszczedzić "na bajerach"?

    A po co im to? Juz dawno socjolodzy ustalili, ku wlasnemu oslupieniu,
    ze nadmierna inteligencja i refleksyjnosc nieprawdopodobnie UTRUDNIA
    zycie w biznesie. Masz wtedy za duzo skrupulow i nie pozwalasz sie
    opanowac zwyklej, trywialnej ZADZY ZYSKU.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek