    From: "rrr." <d...@w...or>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak nauczyliściesiębudować ?
    Date: Sun, 15 Mar 2009 15:02:10 +0100

    Użytkownik Czapla napisał:

    > Bo pamięć ludzka jest bardzo wybiórcza. Starsi pamiętają jak to za Gierka było
    > wspaniale a nikt nie pamięta, że cukier był na kartki:).

    > Jak myślisz, ile lat ma twórca tego tekstu?
    Broda mędrcem nie czyni.
    Co chciał przekazać? Że markety > budowlane to wprowadzono razem z
    socjalizmem? Że były kiedyś czasy, gdzie każda
    > prywatna inicjatywa była przestępstwem?

    Kłamiesz Że to państwo zmuszało wówczas
> [...]
    > drakońskie a cementownie były przecież państwowe. Zdarzył się wykonany wyrok
    > śmierci za taki handel, choć nie dotyczyło to cementu tylko mięsa no i na
    > szerszą skalę. A dzisiaj nie ma potrzeby kupowania cementu od złodzieja, bo w
    > każdym sklepie można kupić cement legalnie. Swoją drogą woreczek kosztuje
    > kilkanaście złotych - zamkną za taką sumę? "Znikoma szkodliwość społeczna
    > czynu" będzie.
    >
    > Ale tok rozumowania logiczny (kwestia styropianu, niekoniecznie tego do
    > ocieplania). Znaczy się SLD ciągle ma zwolenników (to z kolei mój tok

    "Uwielbiam" takie teksty. Wynika z nich, że jesteś starszy (po czym
    wnosisz ?) i mądrzejszy. Powiem tak kolego. Ja akurat przeżyłem te czasy
    i wiem jak było, dlatego też nie przekonują mnie takie kity, jakie się
    wciska młodzieży by uwiarygodnić legendę własnego poświęcenia i
    martyrologii - wychodzi, że im dalej od wojny, tym więcej kombatanów.
    Jakoś wtedy domy powstały, ludzie mieli prywatne biznesy i lepiej bądź
    gorzej im się wiodło. Przy okazji czy stosunek państwa do "prywatnej
    inicjatywy" był wtedy zdecydowanie gorszy niż teraz ? Myślę, że teraz
    państwo też robi sporo by małym przedsiębiorcom życie uprzykrzyć,
    dowalić ZUS itp, itd. Pamiętam też stosunek jakim ludzie darzyli dobro
    wspólne, państwowe, zakładowe, jak się dało ukraść to kradli, bo to
    przecież nie moje tylko państwowe.

    A pryz okazji panie mądry kombatancie, właśnie po to ludzie walczyli bym
    dzisiaj mógł zagłosować na kogo będę chciał i nikomu nic do tego.

    pzdr.
    rafał