  • Data: 2022-07-10 11:31:23
    Temat: Re: Jak ogarnąć światłowód?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-10 o 11:06, WS pisze:
    > Wg mnie raczej nie ma sensu... Ja bym zaczynał jakiekolwiek prace dopiero po
    uzgodnieniu z dostawcą netu i podpisaniu umowy, że podepną...
    > Jeśli "UE" płaci, to nie bardzo chcą jakiekolwiek odstępstwa od projektu...

    No właśnie firemka była i się zmyła, olali nas. Więcej takich nie ma w
    okolicy.

    > na ten metrowy przekop (mieli tylko na podwieszenie na istniejących słupach),
    jakieś zgłoszenia geodezyjne (?). Kilka pierwszych
    > rozmów z tego, co opowiadał to "się nie da i koniec!!!"

    U nas problemu nie ma bo całość możemy zrobić na naszym terenie (naszym
    tzn. wspólna droga i teren, tam nie ma nic gminnego). Potem już pomiędzy
    naszym terenem a ewentualnymi studzienkami teletechnicznymi jest grunt
    gminny w postaci pobocza drogi lokalnej. Tam pewnie będzie jakiś
    problem, ale to już kolejny etap.

    L.