  • Data: 2022-07-10 11:41:39
    Temat: Re: Jak ogarnąć światłowód?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2022 o 08:43, Lisciasty pisze:

    > Ktoś może ogarnia te tematy? Albo gdzie o tym poczytać?

    Marnie to widzę.
    Nie chce mi się za bardzo rozpisywać na ten temat, ale jeżeli chodzi o
    Orange, to oni nie są zainteresowani przejmowaniem infrastruktury, nawet
    za darmo, od kogokolwiek. Nie kładą też nic nowego czego nie było w
    planach, które mają z przed jakichś 8-10 lat kiedy brali kasę za
    "śwatłowodyzację" kraju. Głownie chodzi o to, że za infrastrukturę
    teletechniczną muszą płacić podatki, a to boli. No i lada dzień i tak
    "wszędzie" będzie 5G, to po co przepłacać?
    Podobnie podchodzą do tematu inni operatorzy. Vectra w mojej okolicy do
    nowo powstającego osiedla bloków już kilka lat temu podciągnęła
    światłowody, a właściciele okolicznych domów jednorodzinnych, które
    stoją od 2-3 dekad, nie mogą się doprosić o podłączenie od dziesięciu lat.