  • Data: 2022-07-10 15:58:50
    Temat: Re: Jak ogarnąć światłowód?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 10 July 2022 at 14:05:27 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Na pewno zacny, jednak ja zawsze staram się stosować zasadę unikania
    > angażowania nadmiernych środków technicznych. Po co rozmieszczać kolejne
    > satelity dla pokrycia rosnących wymagań przepustowości, po co zajmować
    > pasma radiowe, skoro temat da się ogarnąć plastikową żyłką? W Polsce
    > widać lawinowy rozwój tej sieci, technologia wszędzie taka sama, wszyscy
    > korzystają z jednego rozwiązania. U mnie powinien to zrobić Orange, bo
    > ma wszystko, czego potrzeba (kanalizację). Ale szybciej pojawiła się inna
    > firma i opanowała cały obszar. No, nie cały, bo kawałek dalej przyszła
> [...]
    Nie chodzi po co, ale gdzie.
    Rural America to wielka wieś, ale 80% Hameryki i tam nie ma ani internetu, ani
    telefoni komórkowej i ludzie żyja jak przed wiekami.

    I to dla tej wiejskiej Hameryki jest Starlink.

    W Europie nie ma już takich głuchych i zapadłych wsi
    i dlatego nikt nie płaci 4000 zł za Starlinka