  • Data: 2012-03-22 17:57:18
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" 7wf7dh83dq6m$....@4...net

    > Sprawdzę, czy mam włączone. Tyle że moje płyty nie są wypalane ŹLE -
    > działają pare lat, a te sprzed np pięciu są w wielu przypadkach już nie od
    > odczytania. Miałam też ulubione winyle skopiowane na CD Audio (w ostatnim
    > momencie dałam do skopiowania w studiu nagraniowym) - winyle się zniszczyły
    > (osoba której je pożyczyłam, zostawiła je na parapecie na słońcu),

    Znam ten ból.

    > a CD szlag...

    CDSpeed.exe
    http://www.download3k.com/Install-Nero-CD-DVD-Speed.
    html

    Może być to, może być coś innego -- pokazuje jakość nagrania.
    Błędy zawsze są, ale ich liczba wiele mówi o jakości nagrania.
    Każda płyta padnie -- nagrana dobrze padnie po 100 latach,
    nagrana źle może paść następnego dnia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'