  • Data: 2012-03-23 17:29:54
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Ja znam całą masę komputerów firmy Acer -- poczynając
    >od XT z drugiej połowy lat 80-tych XX wieku. Sam mam
    >netbook emachines, czyli też firmy Acer. Znam też pochlebne
    >opinie osób, które z czasem zyskały moją wiarygodność.

    Porownywanie sprzetow sprzed wielu lat i dzisiejszych to jakies nieporozumienie.
    Zreszta o czym my tu piszemy -- notebook Acera a naped CD/DVD w
    srodku... dowolnej firmy.

    >Z serwisu skorzystałem -- lepszy niż bardzo dobry.
    >
    >Ostatniego dnia gwarancji zgłosiłem (niejako namówiony przez serwisantów)
    >naprawę gwarancyjną -- był kłopot z akumulatorem, który nie chciał
    >naładować się do końca. Dostałem nowy akumulator, dwa razy pojemniejszy.

    Popsul sie jeszcze na gwarancji. Rzeczywiscie wysmienita jakosc.
    Oczywiscie to sarkazm, bo tak naprawde nie ma rzeczy awaryjnych i najlepszy
    sprzet moze sie zepsuc, ale nie przekona mnie opinia paru ludzi na sieci,
    ze ich szwagry, ciotki i inni informatycy "zawodowo zajmujacy się backupem"
    mowia, ze Acer jest super. Nie jest super czego dwoswiadczama na codzien
    w pracy. Cale polki zawalone Acerami...
    Tak tak, to jest naprawde dobry sprzet... jak dobrze trafisz :)
    Ale zeby byc uczciwym, to drozsze modele sa juz przyzwoite... tylko co z tego,
    skoro ludzie kupuja najgorszy chlam w promocji z gazetek... bo tani i dobry.
    A potem kupuja plytki po 70 groszy, a potem sie zala na grupach, ze
    padaja po paru latach.